Kauttamme tavoitat 14 000 paikalliskuuntelijaa viikossa


Mainostaminen radiossa on erittäin tehokasta, sillä radiomainosta on hankala väistää ja mainosviesti tavoittaa kuuntelijan juuri ennen ostoshetkeä. Paikallisradiolla pystyt kohdistamaan mainoksesi kustannustehokkaasti juuri oikealle kohderyhmälle. Iskelmä Rovaniemen mainonnan ammattilaiset ovat sinua varten, mikäli haluat tavoittaa suuren Rovaniemen alueen yleisön.

Vuosien varrella olemme toteuttaneet satoja mainoskampanjoita alueen yrittäjille, yhteisöille ja myös yksityishenkilöille. Paikallisradion mainos on tehokas ja edullinen. Sen vuoksi meillä on paljon tyytyväisiä asiakkaita.

Mediamyyjämme heräävät aamulla töihin, sillä heillä on halu tehdä asiakkailleen lisätulosta. Haluamme tehdä mainoksista laadukkaita ja kampanjoista purevia, sillä tyytyväinen asiakaskunta on tämän bisneksen elinehto. Sen vuoksi voi turvallisin mielin ottaa meihin yhteyttä
markkinointiasioissa.

Radiomainos toimii lähes kaikille yrityksille ja yhteisöille.  Meillä on viikossa 14 000 paikalliskuuntelijaa, joille haluamme viedä viestisi. Olemme vakuuttuneita siitä, että voimme räätälöidä teille sellaisen kampanjan radiossa, joka tuo teille rutkasti enemmän takaisin, mitä perimme.

Asiakkaidemme kokemuksia voit lukea tästä.
Tutustu hinnastoomme tästä.


Yleistä radion kuuntelusta

Medioiden parissa vietystä ajasta yli 80% kuluu sähköisten medioiden parissa. Kansallisen Radiotutkimuksen mukaan suomalaiset kuuntelivat vuonna 2010 radiota 3 t 10 minuuttia päivittäin. Samaan aikaan televisiota katseltiin 2 t 58 minuuttia (TV-mittaritutkimus). Sanomalehtien lukemiseen suomalainen käytti päivittäin keskimäärin 19 minuuttia (TNS Atlas 2010).

Kaupallinen radio tavoittaa aktiiviväestön noin 90 %:sti. Viimeisen 10 vuoden aikana kaupallisen radion tavoittavuus on jopa kasvanut kaikissa ikäryhmissä - myös nuorissa! Radio onkin ollut kautta aikain mainostajan luottopeluri ja erityisesti vaikeampina aikoina kun taloudessa on mennyt huonosti ja myyntiä on ollut pakko saada aikaisesti nopeasti ja kustannustehokkaasti.
Radion vahvuudet mainosvälineenä ovat:

    lähinnä ostohetkeä
    luo mielikuvia
    vetoaa tunteeseen
    tavoittaa massoja
    muistuttaa toistollaan
    ohittamattomuus

Oheisesta TNS Gallupin Atlaksen mediapäivästä kuviosta näet kuinka radio pitää kontaktia kuluttajaan koko päivän aina ostohetkeen saakka. Se toistaa edellisen illan tv-mainonnan viestiä ja muistuttaa aamulehden tarjouksista. Mutta toisin kuin moni muu mainonta radiomainos kuullaan monta kertaa päivässä, usean päivän ja viikon ajan. Ei vain muutamaa "kierrosta" tai ohjelman esityskertaa.



Radiomainontaa väistetään vähiten

Mainonnan väistäjät tutkimuksen mukaan radiomainontaa väistetään huomattavasti vähemmän kuin muuta mainontaa. Kun tarkastelet alla olevaa väistetyn mainonnan osuus kuviota kannattaa muistaa y.m. ostohetken läheisyys ja toiston teho.